مزایا استخر فایبرگلاس – استخر پیش ساخته

استخر فایبرگلاس ویژگی ها و مزایا بسیاری دارند . در متن زیر توضیحاتی در مورد مزایا استخر فایبر گلاس و بدنه استخر پیش ساخته توضیح داده می شود.

 

 فایبرگلاس چیست ؟

 

فایبر گلاس یک نوع پوشش کامپوزیتی از پشم شیشه و مواد نفتی و پلیمری ساخته می شود. این نوع ورق به دلیل استحکام بالا و سبک بودن در صنایع مختلفی مانند صنعت قطعات خودرو ، هواپیما و … کاربرد دارد.

در سراسر جهان بیشتر کارخانه ها مخازن اسید خود را با استفاده از فایبرگلاس عایق می کنند، زیرا در مقابل اسید و کلر و دیگر مواد شیمیایی خاصیت ضدخورندگی دارند. و  از پوسیدگی و صدمه دیدن مخزن ها جلوگیری می کنند.

در حال حاضر مقاوم ترین مخزن در برابر حرارت و اسید از جنس فایبرگلاس است.

به عنوان مثال در ساخت سینک های ازمایشگاهی از فایبر گلاس جهت مخازن اسید استفاده می شود، جنس های دیگر مثل پلی اتیلن نمی توان ساخت زیرا اسید با پلی اتیلن واکنش نشان می دهد و سبب خوردگی مخزن می شود.

نمونه دیگر این پوشش کامپوزیتی  در آمریکا در صنعت هواپیماسازی برای اولین بار به کار گرفته شدند و بعد از آن در صنعت های مختلفی مانند ساختمان ، ازمایشگاه و … استفاده  شد.در صنعت خودروسازی نیز به دلیل مزایا فایبرگلاس بسیار در قسمت های مختلف ماشین استفاده می شود .

پوشش فایبرگلاس
ورق فایبرگلاس در صنعت خودرو
فایبر گلاس
ورق فایبرگلاس در صنعت نظامی

 

 

مزایا استخر فایبر گلاس :

از مزایا استخر فایبرگلاس موارد زیر می توان اشاره کرد  :

 

*در استخر پیش ساخته فایبر گلاس  با دستگاه  cnc  به طرح های مختلف برش داده می شوند که ظرافت و زیبایی چشمگیری دارند که این قابلیت در استخر بتنی کمتر امکان پذیر است . در این مدل استخر می توان محلی برای نشستن طراحی کرد و  از ان به صورت صندلی استفاده کرد و هزینه مربوط به صندلی نیز کاسته می شود.

 

*یکی از مزیت های بسیار عالی استخر پیش ساخته  قابلیت جابجایی بدنه استخر در صورت نیاز است.این نوع بدنه دارای استحکام و انعطاف خوبی است .

*زمان نصب استخر فایبر گلاس بسیار کوتاه و نهایتا 2 روز می باشد .

*سطح نرم از اسیب رسیدن به پوست جلوگیری می کند و برای استخر کودکان  گزینه مناسبی است . سطح صاف این مدل استخر نظافت راحت تری را برای ما فراهم می سازد.

استخر اماده فایبرگلاس
استخر اماده فایبرگلاس

 

 

 

صنایع حرارتی گرما تجهیز کیمیا

 

 

 

 

 

پشتیبانی وب سایت
دیدگاه کاربران
9 دیدگاه
  • جمشید 3 ژانویه 2021 / 5:02 ق.ظ

    مقاله خوبی بود. قیمتش چقدر است؟

    • مریم عادل 4 ژانویه 2021 / 11:40 ق.ظ

      ممنون . با شماره 9394511018 تماس یا در واتساپ پیام دهید

  • Mehran 4 ژانویه 2021 / 3:28 ب.ظ

    بسیار مختصر و مفید

  • زلال آب سپاهان 5 آوریل 2021 / 6:38 ب.ظ

    باسلام – توضیحات خیلی خوب و کاملی دادید . – خوشحال میشیم بتونیم با هم همکاری داشته باشیم .

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *